Evropský den jazyků očima žáků 6.E

Moc mě bavil petanque a opičí dráha ve Švýcarsku. Tancovali jsme na německou písničku a četli německou básničku. Snědla jsem chlebíček u španělského stanoviště. Akorát bylo hloupé, že na začátku tam byly plné talíře, a když jsme přišli my, už tam skoro nic nebylo. Taky mě bavilo povídání o Napoleonovi. Na dalším stanovišti španělštiny jsme si museli zapamatovat nějaké věci. Myslím, že tam byl: toaletní papír, šampon, guma, ořezávátko, lepenka, penál, krabička, lahev, ručník a dál si už nevzpomenu.

Německý jazyk
Byl nejlépe provedený. Nejdříve jsme zpívali a potom jsme šli do Švýcarska neboli do tělocvičny a seznamovali jsme se s názvy švýcarské přírody. Na třetím stanovišti jsme se učili německá slova.

Francouzský jazyk
Naučili jsme se základní fráze a slova. Také jsme si zahráli pexeso a petanque. Na dalším stanovišti ve třídě byl Napoleon a seznamoval nás s historií Francie a se svým životem. Také nám pokládal otázky a za ty jsme dostávali body. Vyhrála jsem a dostala hašlerku.

Španělský jazyk
Naučili jsme se názvy různých školních pomůcek. Také jsme si zahráli pexeso a ochutnali tortillu. Zjistili jsme, jak se jmenují typické španělské tance a jak se Španělsko jmenovalo před rokem 1622.
Žáci 6.E

Také jsme si zahráli pexeso a ochutnali tortillu. Zjistili jsme, jak se jmenují typické španělské tance a jak se Španělsko jmenovalo před rokem 1622.

Den Evropských jazyků se mi líbil. Jazyky byly rozděleny podle pater. U tělocvičen byl německý jazyk, ve druhém patře byl francouzský jazyk a v prvním patře byl španělský jazyk. Jako první stanoviště jsme navštívili německý jazyk, kde jsme zpívali písničku. Na druhém stanovišti jsme chodili přes překážky. A na třetím jsme se učili německá slovíčka. Na francouzském jazyce jsme se také naučili nová slova a fráze a házeli jsme míčky. Cílem bylo je hodit co nejblíže k červenému míčku (střed). Ve španělském jazyce jsme přiřazovali názvy jídel k obrázkům a taky jsme tam hráli pexeso.

Žáci 6.E
26.9.2016